Sunday 30 October 2011

Aku vs Kim Hyun Joong

Mcm biase la..sape-sape yg da penah bace blog aku nie..da tau aku nie sape..
So, bagi org2 yg baru nk bace, meh aku kenal kn diri nie..
Aku hanye insan yg lemah..hamba Allah yg bername Syazwan Mazli..

Da knl kn?..bagus!! (haha)

So, ape yg aku nk share ari nie..simple jer..maybe la, kali nie agak special, sbb aku nk mintak pendapat korg...

"Apa Kata Korang"

Yes!! itu la tajuk perbincangan kite hari nie...

Sebenarnyer, mcm nie..baru-baru ni, aku dpt cite, yg ade org pertikaikan persamaan aku dgn sorg artis Korea nie..aku pun pelik gak, same ker??hahaha..Name dy "Kim Hyun Joong"..mesti ramai yg minat mamat nie kn??..sape2 yg xtau tu..aku tunjuk sikit gambar mamat nie kat bwh..

                                          "Kim Hyun Joong"                      "Syazwan Mazli"


Selalu kite sembang pasal Pemikiran Orang..Tapi hari nie, ape kate kite sembang pasal Pemikiran Korg lak..
Nice kn??  (hahaha)

WANITA
" rambut jela same,,,err, part muke maybe 50%"
"hmm rambut dah serupa dah, gaya ada sikit..."
"no comment hahaaaa :D"
"                                "
"                                "

LELAKI
"                                "
"                                "
"                                "
"                                "
"                                "

So, simple jer nie..korg just bagi comment kat post nie tentang pemikiran korg dgn gamba kat atas tu..
Pastu kalau boleh, korg share la post nie, kat "facebook @ twitter"..lagi ramai yg bagi feedback lagi bagus..
Share jer..nt kawan-kawan korg pun dpt join comment sekali..kn seronok camtu..hahaha

Format Comment
1. Just type (wanita) or (lelaki), pastu sambung la dgn comment korg tu..
2. Comment open  (ikut suke korg la nk type per, haha)
3. Comment2 korg tu aku akan update setiap hari kat post nie, sampai la xde org nk comment ag..

Aku harap korg leh la bantu aku selesaikan kajian dan tande tanye nie.. (hahaha)

"Just For Fun"

Ape tunggu lagi??kasi comment satu kali...hahahaha

Assalamualaikum dan Selamat Beramal~~

[Kalau korg suke, mintak tekan "Like" kat bwh post, kalau rajin boleh "Share" kat sebelah kiri page]
================================================================================
Keep Smile   (^_^)
================================================================================

3 comments:

maya_shalan4ever said...

rambut jela same,,,
err, part muke maybe 50%

lina syahiran said...

hmmm rambut dah serupa dah
gaya ada sikit...

siti nor syafiqah said...

no comment hahaaaa :D

Followers!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...